اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انتقاد کامران به حقوق ده‌ها میلیونی یک مدیر اصفهانی

نماینده مردم اصفهان در مجلس در تذکری خطاب به وزرای صنایع و اطلاعات از اینکه مدیر حراست شهرک صنعتی این شهر ده‌ها میلیون حقوق می‌گیرد، انتقاد کرد.

انتقاد کامران به حقوق ده‌ها میلیونی یک مدیر اصفهانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 22 اردیبهشت) در تذکر شفاهی در جلسه علنی خطاب به وزرای صنایع و اطلاعات اظهار داشت: وقتی کسی در جایی اعلام می‌کند که حقوق حراستی‌ها بسیار زیاد است باید سریع‌تر بررسی‌های لازم در مورد این حقوق انجام شود.

وی افزود: در شبکه‌های اجتماعی عنوان شده بود که مدیر حراست شهرک صنعتی اصفهان بیش از 10 میلیون حقوق می‌گیرد، این در حالی است که طبق قانون این افراد باید حقوق خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سامانه حقوق و دستمزد اعلام کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: مدیر حراست شهرک صنعتی اصفهان 15 میلیون تومان در ماه حقوق می‌گیرد و هر سه ماه یکبار هم 7 میلیون و 900 هزار تومان کارانه، ضمن اینکه 120 ساعت اضافه کار گرفته و به ازای هر ساعت آن 60 هزار تومان دریافت می‌کند.

کامران گفت: مدیر حراست شهرک صنعتی اصفهان استخدام شرکت ملی فولاد بوده و هم اکنون استخدام رسمی در شهرک‌های صنعتی کشور شوده است، لذا باید در مورد این افراد تجدید نظر صورت گیرد.

وی در پایان گفت: نیروهای حراست باید پاکت دست‌ترین افراد در جامعه باشند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول